Impressies van de filippijnen - Reisverslag uit Cabagan, Filipijnen van Jeroen Admiraal - WaarBenJij.nu Impressies van de filippijnen - Reisverslag uit Cabagan, Filipijnen van Jeroen Admiraal - WaarBenJij.nu

Impressies van de filippijnen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

05 Februari 2009 | Filipijnen, Cabagan

Ik heb nog veel meer foto's toegevoegd in dit album:

http://www.mijnalbum.nl/Album=YTRUEIWO

Telkens als ik dingen meemaakt, zal ik meer foto's aan dit album toevoegen, want op deze waarbenjij.nu site kan ik maar 10 fotos plaatsen.

  • 08 Februari 2009 - 13:53

    Toini:

    He Jeroen,

    Hoe is het nu? Inmiddels begonnen aan je stage neem ik aan. Nog steeds de enige bewoner in het huis of inmiddels al gezelschap gekregen? Heel veel succes met alles en als je dringend leesvoer nodig hebt laat het ff weten dan sturen we wel wat :-)

    groeten Toini & co

  • 30 Maart 2014 - 23:31

    C Bolkenstein-Bast:

    Beste Jeroen,
    Vorig jaar (2013) heb ik iets over jouw actie voor de Filippijnse krokodil gelezen in het One World magazine. Wij, het bestuur van het Moosefonds, zijn benieuwd hoe het daar nu mee staat. Het Moosefonds van St Kootje Fundatiën (www.kootje.org) ondersteunt kleinschalige particuliere initiatieven ten bate van natuurbehoud en dierenwelzijn.
    Vriendelijke groet,
    Carina Bolkenstein-Bast

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Ik ga een handleiding ontwerpen voor het behoud van de Filippijnse krokodil. De handleiding is een samenvatting van alle praktische kennis die is opgedaan in de loop van zeven jaar onderzoek door Nederlandse en Filippijnse studenten. De handleiding is bedoeld voor de locale Filippijnse bestuurders, de dorpsleiders, gemeenteambtenaren, provincieambtenaren, politieagenten en boswachters in wiens handen de bescherming van de krokodil valt, nu de Nederlandse studenten worden gedwongen te vertrekken door bezuinigingen, waardoor het samenwerkingsverband tussen Universiteit Leiden en de locale Isabela State University wordt opgeheven. Daarnaast kan de handleiding gebruikt worden door een internationaal publiek voor toekomstige projecten in de Filippijnen. Dit stageproject is mijn afstudeerstage in de wetenschapscommunicatie.

Actief sinds 18 Jan. 2009
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 50419

Voorgaande reizen:

31 Januari 2009 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: